میلاد عبادی پور، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران واکنش جدید به حواشی اخیر تیم ملی نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی گفت: برای ما فرقی نمی کند که سبک های رزمی کجا فعالیت می کنند، ولی وقتی فدراسیونی به این نام داریم، باید همه رزمی ها مدیریت واحد داشته باشند.
دبیرکل فدراسیون فوتبال تاکید کرد که همه تیم ها و باشگاه های کشور باید مجوز حرفه ای سازی از کنفدراسیون فوتبال آسیا را دریافت کنند و از حالت سنتی خارج شوند.
دبیرکل فدراسیون فوتبال تاکید کرد که همه تیم ها و باشگاه های کشور باید مجوز حرفه ای سازی از کنفدراسیون فوتبال آسیا را دریافت کنند و از حالت سنتی خارج شوند.
سرپرست هیئت فوتبال استان تهران اعلام کرد که دخل و تصرفی در برگزاری انتخابات ریاست این هیئت ندارد.
سایت فدراسیون وزنه‌برداری نوشت:میرمصطفی جوادی؛وزنه برداری که حرف های زیادی برای گفتن در دسته 81 کیلوگرم داشت حالا می خواهد همه آن اتفاق های خوب را در دسته 89 کیلوگرم رقم بزند.
سرپرست فدراسیون ورزشهای همگانی با تشریح برنامه های این فدراسیون برای فصل بهار گفت: هدف از انجام همه این برنامه ها و رویدادها افزایش فعالیت بدنی و کاهش کم تحرکی بین مردم است.
مدت هاست که همه تیم های حاضر در لیگ برتر درخواست مشترکی را از فدراسیون فوتبال فریاد می زنند؛ آوردن تجهیزات کمک داور ویدئویی.
یک رسانه روسی آخرین وضعیت برگزاری مسابقات فوتبال آسیای مرکزی ( کافا) با حضور تیم ملی روسیه را به نقل از فدراسیون ایران اعلام کرد.
همه تیم های ملی می توانند از زمین شماره دو کمپ تیم های ملی که کیفیت مطلوبی دارد، استفاده کنند و این سیاست جدیدی است که فدراسیون فوتبال در پیش گرفته است.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز اعلام کرد: به همه طرف‌ ها نه تنها به صورت شفاهی، بلکه از طریق یادداشت‌ های ویژه اطلاع رسانی شد؛ فدراسیون روسیه با تمدید قرارداد به مدت ۶۰ روز موافقت کرده است.
مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، مهم ترین چهره مراسم برترین های فوتسال بود.
رئیس فدراسیون تنیس روی میز با تاکید بر اینکه این فدراسیون اهداف بزرگی به ویژه در رده ملی بزرگسالان دارد، گفت: باید با برنامه بود اما به خاطر شرایط موجود امکان برنامه ریزی بلندمدت نیست.
سرپرست فدراسیون ورزش همگانی با هشدار نسبت به آمار بالای مرگ و میر ناشی از عوارض کم تحرکی و بیماری های غیرواگیر در کشور، گفت: همه مسئولان باید به فکر تامین سلامت مردم باشند.
رئیس فدراسیون هندبال گفت: تیم ملی در گروه سختی قراردارد و با تیم های بزرگی همگروه است، اما همه برای کسب نتیجه خوب هم قسم شده‌اند.
همه اعضای فدراسیون فوتبال ممنوع‌المصاحبه شدند!
رییس فدراسیون تنیس گفت: انتظار می رود عدالت برقرار باشد و پاداش ها برای همه رشته‌ها متوازن باشد.
سرپرست نایب رییسی فدراسیون‌ وزنه‌برداری گفت: همه کسانی که به قهرمانی جهان اعزام می شوند طبق گزارشی که کادر فنی داده است شانس کسب مدال را دارند.
فراکسیون اعتدال ملی لبنان اعلام کرد که تنها راه حل کلاف سردرگم انتخاب رئیس جمهور این کشور گفتگو میان همه جریان های سیاسی است.
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: به نظرم باید صبور باشیم و کمی زمان در اختیار سوریان قرار دهیم تا بتواند از مشکلات خود کم کند و بار دیگر به فدراسیون کشتی بیاید و به کار خود ادامه دهد.
با وجود همه نقدهایی که به تیم ملی فوتسال در مسابقات جام ملت های آسیا شده کمیته فوتسال و فدراسیون فوتبال از عملکرد وحید شمسایی راضی به نظر می رسند و این مربی به کار خود ادامه خواهد داد.
فدراسیون وزنه‌برداری در دوره جدید تصمیم گرفته است که از همه سرمایه های خانواده خود بهره بگیرد و بار دیگر جایگاه برتر دنیا را تصاحب کند
مدیران فدراسیون فوتبال همه امکانات را برای بازگشت کارلوس کی‌روش و شروع تمرینات تیم ملی آماده کرده‌اند.
نوئل لوگرا، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه، به افشاگری برادر پل پوگبا و حواشی ایجاد شده برای ستاره یوونتوس واکنش نشان داد.
کمتر از ۴۰ روز مانده به رقابت های جهانی صربستان، جلسه علیرضا دبیر و اعضای کادرهای فنی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی در محل فدراسیون کشتی برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ